Maafkan aku

Posted by Smat Goal Ent 8:28 AM, under | 1 comment



maafkan aku krn,
aku telah mencintai mu,
tanpa suara,
tanpa kata,
tanpa pengetahuan mu.

sejauh ini,
ku simpan sendiri dlm hati,
bersama diri ku,
mengejar dirimu,
yg bagaikan bulan,
jauh d langgit.

sering kau muncul d mlm hari,
namun pergi d siang hari,
aku hnya mampu menatap kasih mu,
d malam hari saja,
namun kubahagia.

kau juga bagaikan pelangi,
yg bisa mewarnai hidup ku,
hidup ku penuh warna warna,
pelangi yg indah,
tanpa mu pasti hidup ku,
tiada makna d dunia ini.

ku harap engkau mengerti,
curahan hati ku ini,
walaupun aku hnya bermimpi,
utk memiliki hati mu.

bak kata perpatah,
cinta nan luhur,
tidak akan lahir,
tanpa pengorbanan,
dari itu usah,
dsesali andai engkau,
gagal keranya.

by roneyrafizrayyanrayzlan

1 comments:

wow sungguh mendalam maksud ni.sy betul2 terharu dngn karya by roonyrafizrayyanrayzlan....tahniah

Post a Comment