Kau ibarat pelangi d hati ku

Posted by Smat Goal Ent 9:00 AM, under | No comments



image
Pelangi itu .. Hadir sekali lagi ..
Mata ini terpaku ...Tiada berkelip ..
Keindahannya bersama matahari ..
membuaikan aku ...

Pelangi itu .. Hadir sekali lagi ..
Janganlah kau  pergi ...
Kekallah  disitu .. ku merayu...
Sayangnya hanyalah sementara ..

Pelangi itu .. Tanda kebesaranNya ..
untuk hamba-hambanya ..
sesungguhnya yang cantik itu sementara ..
Tiada yang kekal abadi..
Hanyalah DIA ..

Pelangi itu ..
Menyedarkan aku ..
Cantiknya menyejukkan mata ..
Biarpun seketika ..
Aku menikmati dan menghayati  ...
Dengan syukur nikmatNya  ..

Ya Allah ...
Sesungguhnya hambamu ini ..
leka dan lalai dengan duniawi ..
Ampunilah aku .. ampunilah aku ..

Pelangi itu ..
Aku lepaskan pergi..
Cukuplah ... sampai disini ..
Jika kau rezeki mata ku ini ..
Dengan izinNya .. kita bersua lagi ..

0 comments:

Post a Comment