ku selalu inginkannya

Posted by Smat Goal Ent 2:13 AM, under | 1 comment



lokasi : Pulau Pinang



KU SELALU INGINKANNYA hari demi hari aku menanti cinta dari seorang insan bergelar lelaki..
hidup yang sebelum ini sepi tiada arah kini bersinar bak mutiara di atas mahkota seorang puteri..
hadirnya dia bukan dipinta, bermaknanya dia tanpa ku sedar ..
cinta tanpa dipaksa..terbitnya sayang tanpa ku duga,aku bagaikan mati hidup semula bila hadirnya dia memberiku segalanya..
tiada kata secantik bahasa..tiada upaya menahan rasa gelisah tatkala bersua..
cintanya indah hinggakan aku terbuai di dalam ayunan cintanya..
walaupun permasalahan berlaku kau teguh bertahan ibarat nahkoda ditengah lautan..
ibarat kemudinya mengemudi cintanya untuk ku..
hari berganti hari masa kini berlalu pergi..kau harus meninggalkan ku pergi demi impianmu disana nanti..
aku kini kian sepi tanpa wajahmu di tatapan mata ini..
tanpa gelak tawamu yang dapatku dengar di telinga ini..
ibarat tin kosong berhayun tanpa arah ke sana dan ke mari mencari seseorang untuk memberhentikan ayunannya..
begitulah diri ini bila perginya jauh dari sisi tiada arah untuk di tujui hanya penungguanku yang setia menanti dirinya sehingga kembali..
airmata berlinang melihat susuk tubuhnya jauh melangkah pergi meninggalkan aku sendiri namun di sudut hati ini tetap tidak akan berhenti menyintai dan menyayanginya kerana ku tahu dia adalah untukku..
jauh ke mana sekalipun aku sentiasa menunngu kerana hanya dia yang satu di hati kini dan selamanya..
aku selalu inginkannya..


1 comments:

aku jua selalu inginkannya..

Post a Comment