Cintan ku dalam sekeping sampul surat

Posted by Smat Goal Ent 11:35 AM, under | No comments


Hari ke hari hubungan aku ngan dia makin baik......terkadang aku dapat merasakan bhawa hubungan aku dengan nye lebih baik klu nak di bandingkan hubungan aku ngan dia masa v all bergelar couple....

Rindu tu kadang datng mengusik jiwa,aku mmgg xnafikan yg kkedang aku merinduinye...tp aku takut...aku takut yg aku akan gagal dan sekali lgi akan merasai betapa sakitnye jiwa aku bila putus cintaa.....

Cinta aku x sekuat tembok cina...x seperti cinta nye majnum pada laila......tak seagong cinta shah jahan terhadap muntaj mahal.........tp cinta aku suci cinta aku setia cinta mulia....aku manusia biasa yg x mampu menahan segala onak dan duri dlm percintaan.....aku adalah aku yg x mukin mampu untuk menjadi org lain yg kuat dlm menharungi perjuangan dalam merebut sebuah cintaaa.......

Aku penah bercinta......ada pengalaman cinta.....melalui semua detik2 hebat dlm cinta......tp aku sngat kerdil di dlm soal cinta...kerana terlalu menyintai aku hanyut dengan dunia ku.....

Dua thun bercinta menjadikan kan aku seorg pencita yg sngt alpa..aku buta dengan cinta aku buta dengan kasih syg aku buta dengan janji dusta...cinta aku dimurahkan,cintq aku diperdangankan..sanggupnye engkau seorg yg bergelar lelaki menjadi kan aku tempat yg hanya untuk menupang kasih kasih...


Tibalah satu detik lelaki yg selama ini berkongsi suka duka bersama aku meninggalkan aku... kau tampa sebarang kata...kau pergi tampa pesan syg...yg tinggal hyalah kenangan...bila aku tya ko ckp antara kite slama nie xde apa2.......kite hanya kawan....


luluh luhur nye hati aku waktu tu.sedih patah hati hanya tuhan yg tahu..sedihnye bila hati dan perasaan aku dipermainkan.senagnye ko ckp selama nie kte mmg bkn couple.......aku menerima dan menelan semuanye seorg diri....aku malu nak klu keluarga aku tahu yg selama nie aku hanya bertepuk sebelah tgan........lagu2 yg sedih menemani aku selama aku luka..aku hya mampu berdoa semoga aku tabah menghadapi dugaan ini.......Aku selalu salah kan takdir.bagi aku dunia nie x adil kenapa aku selalu gagal dalam percintaan.......kenapa org lain begitu seng menggapai kebahagian tp bkn aku.......


aku merangkak dari kegagalan hidup.....merangkak dari kegagalan masa cinta.....aku pasrah aku sedar yg aku sedng di uji.sesungguhnye allah maha besar maha pemurah lagi maha penyayang......jika aku x mampu menghadapi dugaan ini mana mungkin segala dugaan ini dtg pada aku....aku tahu yg Allah itu ada untuk aku.........


setahun berlalu dia dtg kembali dlm hidup aku,,,,,,,,dtg dengan keadaan yg lebih baik....aku takut sebenarnyeee..............aku takut yg baku akan jatuh cinta pada dia lg seorg lelaki yg dulu pernah melukakan hati wanita aku..............


Hari demi ahari aku melawan perasaan aku agar jiwa aku tetap utuh agar aku x akan kalah dalm perjuangan ku ini.....tp berbaloikah aku berusaha sekadar mengharap sekeping cinta yg tah untuk siapa.........

0 comments:

Post a Comment