kenangan ku

Posted by Smat Goal Ent 10:06 AM, under | No comments


kenangan aku,

aku pasti akan ingat seumur hidup..

pejam mata,

aku akan teringat semua itu..

kamu jauh dari aku,

tak mampu untuk aku dekati,

tak berani nak cakap yang aku cinta kamu,

tak berani nak cakap yang aku sedang tunggu kamu..

aku terperanjat,

tak pernah terbayang dapat jumpa dengan kamu lagi..

tak pernah terfikir pun yang aku masih cintakan kamu..

aku nak beritahu pada kamu yang aku nak mencintai kamu selamanya..

kalau masih sempat,

kamu temankanla aku,

setelah sekian lama,

kamu masih dalam hati aku..

walaupun dah lama berlalu,

walaupun kamu jauh dari aku,

kamu masih dalam hatiku..

kalau terlambat,

kamu hadiahknlah aku sekalung al-fatihah..

aku nak kamu ingat sampai ble2 yang aku pernah mencintai kamu......

0 comments:

Post a Comment


Tags

Blog Archive

Blog Archive