Ayat-Ayat Penipu Cinta

Posted by Smat Goal Ent 10:16 AM, under | No comments

Ayat-ayat Penipu Cinta: “Saya tak kisah rupa awak. Asalkan awak boleh jadi lelaki yang bertanggungjawab, saya sedia terima”.
Ayat-ayat Sebenar: “Saya tak kisah rupa awak. Asalkan awak boleh TANGGUNG saya, sudah cukup.”

Ayat-ayat Penipu Cinta: “Itu abang angkat saya.”
Ayat-ayat Sebenar: “Itulah boyfren saya yg ANGKUT saya ke sana ke mari.”

Ayat-ayat Penipu Cinta: “Saya sukakan lelaki yg selalu bagi kejutan.”
Ayat-ayat Sebenar: “Saya sukakan lelaki yang selalu bagi HADIAH YANG MAHAL-MAHAL.”

Ayat-ayat Penipu Cinta: “Saya sukakan lelaki yang memahami. Jika memiliki kekasih yang memahami, hubungan akan kekal.”
Ayat-ayat Sebenar: “Saya sukakan lelaki yang memahami kehendak saya. Jika memiliki kekasih begini saya sanggup utk BERSAMA LAMA. Satu kerana dia tahu apa beg kesukaan saya. Kedua dia tahu saya suka makan di mana dan dia akan belanja saya. Dan yang paling penting dia tahu belikan mana satu jenama baju kegemaran saya!”

Ayat-ayat Penipu Cinta: “Saya sukakan lelaki yang tidak boros dan cermat.”
Ayat-ayat Sebenar: “Saya sukakan lelaki yang tidak boros dan cermat, supaya saya boleh KIKIS SIMPANAN mereka!”

Ayat-ayat Penipu Cinta: “Saya tak boleh reply, kredit habislah bang. Tadi call mak di kampung. Nak top-up duit takde. Abang boleh top-upkan?”
Ayat-ayat Sebenar: “Kredit dah habis sebab bergayut dengan jantan lain tadi. Abang boleh top-up kan?”


P/S PDH : Kadangkala Allah mempertemukan kita dengan orang yang tidak tepat sebelum mempertemukan kita dengan orang yang tepat supaya kita bersyukur akan kurniaNYa dan belajar darinya…

0 comments:

Post a Comment


Tags

Blog Archive

Blog Archive