Rahsia Menjadi Lelaki Romantik

Posted by Smat Goal Ent 11:17 AM, under | No comments


Menjadi romantik tidak semestinya memerlukan kos yang tinggi dan seharusnya difikir dengan teliti. Tapi jangan pulak fikir yang nak jadi lelaki romantik ni kena jadi ’lembut’. Korang kena pandang hal ni sebagai pelaburan yang kukuh dan sebab korang care. Lihat sebagai cabaran!


Ini apa yang gf korang mahukan. Dia nak tahu yang korang ‘care’, tapi dia jugak nak dapat rasa suatu pengalaman yang lain dari kebiasaan. Dia perlukan jaminan yang jika dia melangkah masuk ke satu bilik yang dipenuhi wanita, dia boleh yakin tiada perempuan lain yang akan dapat layanan lebih baik dari yang dia dapat.

Dia ingin dilayan sebagai orang yang penting. Kenapa? Well, sebab dia memang nak macam tu lah.

So, soalan yang ramai lelaki mungkin akan tanya ialah :

”Macam mana aku nak jadi lebih romantik tanpa jadi lembut?”

Dear gentleman, idea untuk menjadi lelaki romantik lansung tiada kaitan dengan menjadi ”lembut” depan wanita.

Pernah baca novel romantik? Mungkin korang patut.
Satu perkara yang pasti, watak lelaki biasa yang ditampilkan dalam novel-novel cinta ni bukan lelaki lembut dalam apa segi pun. Lelaki-lelaki ni biasanya kuat dan ada sedikit sisi ’adventurous’. Mereka ni maskulin dan berkuasa, dan ada yang semacam misteri tentang diorang.

Ini adalah IDEA di sebalik menjadi lelaki jenis yang buat perkara-perkara ’sweet’ dan ’caring’ pada kekasih, dan tak jadi lembut atau poyo.



0 comments:

Post a Comment


Tags

Blog Archive

Blog Archive