5 Punca Wanita Suka Lelaki Yang Dah

Posted by Smat Goal Ent 10:48 AM, under | No comments


Wanita jenis ni berada di hampir semua tempat. Persoalannya , mengapa diorang memilih lelaki yang dah berpunya sedangkan ramai lelaki yang single? Untuk merungkai persoalan ni, Sang Arjuna berjaya menemubual beberapa orang wanita yang berhubungan dengan bf / suami orang .

Kurang Keyakinan Diri

Dalam kebanyakan kes, wanita sebegini mencari lelaki yang dah ‘terikat’ kerana mempunyai keyakinan diri yang rendah. Luarannya, dia mungkin berkelakuan seperti dia ni ‘hadiah’ untuk bf / suami orang, tapi di dalam dia cuma takut untuk mendekati lelaki yang single kerana takut dikecewakan.

Masa Terbiar

Ada jugak wanita yang mengorat bf/suami orang disebabkan bosan. Biasanya diorang ni tak berbahaya pada hubungan korang dan cume sekejap saja.

Sukakan Drama

Ini pun lebih kurang macam point tadi la. Tapi jangan salah faham pulak, bukan drama tv ye.
Ni contoh : dia akan cuba yakinkan si lelaki ni yang dia baru je breakup dengan kaki dera. Lelaki susah nak lari wanita yang heartbroken dan dilayan macam sampah oleh ex dia.

Mungkin si lelaki ni cuma kasihan dan ingin berkawan, tapi wanita jenis ni akan terus mencari jalan untuk memikat dia.

So, pada lelaki yang pernah mengalami situasi macam ni, korang kena ingat ye. Memang bagus berkawan, tapi gf / isteri korang lebih berhak pada majoriti bantuan emosi yang korang berikan tu.


Isu Ayah

Ramai orang cakap, wanita cari pasangan yang macam ayah diorang. Jika ayah diorang menipu mak diorang atau tinggalkan keluarga disebabkan wanita lain, dia berkemungkinan akan mengulangi paten hubungan ni secara sedar atau tidak. Dia percaya yang semua lelaki akan menipu.

Perasaan sebenar

Ini jarang terjadi dalam kehidupan sebenar jika dibandingkan dengan drama / filem. Jarang ada manusia yang betul-betul jatuh cinta dengan pasangan orang. Jika apa yang dia lalui tu cuma cinta monyet, korang tak perlu risau. Cinta tu akan berpudar jika korang tetapkan sempadan yang jelas.

Walaubagaimanapun, jika perasaan dia semakin kuat dan dalam, maknanya korang ada tugas yang lebih sukar. Tolak dia secara lembut, tapi pastikan dia tahu betapa korang cintakan gf / isteri korang. Dia perlu tahu yang dia takkan berpeluang memecahbelahkan korang.

0 comments:

Post a Comment


Tags

Blog Archive

Blog Archive