Kisah hati kekasih dan sahabat

Posted by Smat Goal Ent 9:39 AM, under | No comments


Dia yg paling bermakna dlm hidup ku,
Aku terlalu menyayangi dia,
Begitu juga dngn dirinya mencintai ku,
Namun kebahagian kami hnya seketika,
Dia telah pergi mgglkan diri ku,
Buat selama-lamanya,
Dia menggal dunia krn serangan jantung,
Namun aku terlalu kecewa terluka sedih,
Sbb selama 8 thn kami bercinta,
Dia x pernah bg tau aku,
Dia sakit jantung,akhirnya aku hnya,
Menerima pangilan yg memberi tahu,
Dia telah menggal dunia,
Dunia aku gelap gelita tanpa dia d sisi,

Namun kwn baik aku ngan dia,
Masih ada d sisi aku,
Dia seorang yg baik,
Banyak menbantu aku bnyk bekorban demi aku,
Namun dia hnya mampu bersama aku selama 3 thn,
Dia terpaksa blik ke kg halaman dia,
Hilang sudah kwn baik aku yg selama 13 thn aku kenal,
Hilang juga tmpt aku mengadu,
Namun aku redha mungkin semua ini,
Dugaan dan cabaran dalam hidup ku,
Mau x mau aku kena kuat dan harus tempuhi,
Semua dugaan yg berlaku pd diri ku,

Namun skrg baru aku sedar yg aku x mampu,
Harungi semua dugaan dan cabaran ini seorg diri,
Krn bukan mudah utk harungi dugaan cabaran liku2 hidup,
Tanpa teman sahabat kawan kekasih d sisi,
Namun skrg hnya tggl kenangan......

Hidup harus d teruskan ...

0 comments:

Post a Comment


Tags

Blog Archive

Blog Archive